الگری بی عذر و بهانه باخت

الگری بی عذر و بهانه باخت

مکس الگری بازی مقابل ناپولی را بدون عذر و بهانه از دست داد، نه در دقیقه هشتاد و نه و با گل راسپادوری از روی نقطه پنالتی، بلکه زمانی که به اشتباه نونگه را در پست میرتی در دقیقه هفتاد و پنج و در اندیشه کسب تساوی وارد زمین کرد. انتخاب سرمربی بیانکونری در این زمان حساس و میدان دادن به یک بازیکن بسیار جوان نمی تواند نقطه قوت یک مربی در تیمی مانند یووه باشد. هر چند که در ادامه بانوی پیر گل تساوی را زد اما این تصمیم قابل هضم نیست که چرا باید یک جوان هجده ساله را به میدان جنگی که می تواند او را با ریسک های کشنده همراه سازد بفرستد، ایا از یک مهره بی تجربه در زمین سخت ناپولی انتظار معجزه داشت. و زمانی که اشتباه بزرگ را دید او را این بار در دقیقه هشتاد و هشت کنار می کشد تا تاییدی بر ناکامی اش باشد. چنین چیزی هرگز در یووه وجود نداشته، اینکه مکس روی نیمکت خود مهره و گزینه های خوبی ندارد نمی تواند دلیلی برای چنین تصمیم های عجیبی باشد، اگر مهره ای مانند میرتی با وجود اشتباهات همچنان مهره های کارامد بود چرا تعویض شد، در ذهن الگری چه می گذرد، ایا مربی دچار تزلزل در تصمیم گیری هایش شده و این نکته بازیکنان اش را سردرگم کرده، هفته هاست که یووه بی هدف، گنگ و بی برنامه بازی می کند و حالا به جای اینکه بانوی پیر بر سر اسکودتو با اینتر بجنگند باید مراقب جایگاه دوم از دست نرفتن اش باشد، هوادار یووه هیچ علاقه ای ندارد که هفته های پایانی را با استرس رسیدن به چهار رتبه نخست سری ا سپری کند و نگران از دست رفتن دومی و شاید حتی چهارمی باشد. این روند نمی تواند برای هیچ یوونتوسی قابل پذیرش باشد.

 

ماسیمیلیانو الگری، مربی یووه بعد از شکست دو بر یک تیم اش مقابل ناپولی از موقعیت های شاگردانش در این بازی ابراز رضایت کرد!

 

ما موقعیت های خوبی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. این گام بلندی ست برای اینکه تعادل مان را از دست ندهیم، ما هنوز در جایگاه دوم ایستاده ایم و بازی های زیادی برای رسیدن به هدف خود داریم.

 

جوانان

 

باید جنبه مثبت را دید، شاید این جوان ترین یووه تاریخ باشد. باشگاه خوب کار می کند و مهم هدفی ست که داریم، باید با این بازیکنان که تجربه کسب می کنند به اهداف آتی دست یابیم. من ناراحت و عصبانی هستم، در واقع باید بهتر عمل می کردیم. ضربه پنالتی مهار شد و این اشتباه ما بود که در برگشت گل خوردیم. باید به یک کرنر ختم میشد. حالا به بازی سخت مقابل آتالانتا فکر می کنیم، این فوتبال است، در لحظه هستیم، لحظاتی ست که همه چیز خوب پیش می رود اما آنها گل می زنند و شوکه می شوی. پسرها نباید به این روند عادت کنند، ما امتیازهای زیادی داریم و باید به آنها اضافه کنیم.

 

الگری در ادامه می گوید:

 

من مربی یووه هستم و از این مسئله بسیار خوشحالم. زمانی که تیم به این مرحله می رسد بارها در این باره و در خصوص آینده صحبت می شود. ما در مراحل حساس لیگ هستیم. فکر نمی کنم مشکلات الگری وجود داشته باشند، فصل در حال پیگیری ست و ما باید به اهداف مان برسیم. من به این فصل فکر می کنم و تمرکزمان معطوف امسال است. از بچه ها ممنونم. سخت کار می کنیم، رسیدن به چیزی که سال گذشته از ما گرفته شد آسان نیست؛ در آینده خواهیم دید چه پیش خواهد آمد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: